Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

måndag, juli 26, 2010

Energin börjar ta slut

Nu börjar min energi ta slut helt och hållet. Jag vill bara att den där "förbannade" ungen skall komma ut! Det tär på psyket att ha ont fast på fel sätt. Jag har haft riktigt ont dom senaste 2 veckorna, men det är inte på rätt sätt. Hade jag haft ont för att bebisen var på väg ut fine det kan jag leva med, men nu har jag bara jävligt ont utan anledning och jag är less på det!

Nu kan jag inte sova för att jag har ont så jag kommer vara pigg och glad imorgon? (NOT)! Tur att min man gått på semester och att sonen skall till dagis så att jag kan sova på dagen imorgon i alla fall. Sa i och för sig till min man att jag kunde gå med sonen till dagis. Vi får väl se hur det går med det. Bara 7 dagar kvar till beräknad födelsen nu i alla fall. Hoppas verkligen att han kommer tidigare så att det finns någon mening med att vara helt orkeslös och inte få sova på nätterna!

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar