Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

fredag, juni 18, 2010

Säng köp avklarat, MEN..

Vi var i onsdags och köpte ny säng till oss + sängram och ny säng till sonen. Till oss skulle vi även ha en grej som man ställer mellan sängramen och väggen och där det finns en låda på varje sida som man kan dra ut. Just denna produkt var man tvungen att kontakta personalen för att kunna köpa för att den fanns inte på Ikeas ta självlager. Så jag pratade med en säljare och han fixade det. Vi betalade allt gick ner och lämnade in det för att få det hemkört och det anlände hem till oss vid 21.00 i onsdags vi monterade vår säng och sonens säng redan på kvällen och igår skulle jag skruva ihop "skåpet" som skall stå mellan sängen och väggen. Då visar det sig att dumpuckot som jag pratade med har fattat fel och vi har fått fel, men detta såg inte jag eftersom han visade en bild på den jag ville ha och det var rätt och dom kostade lika mycket så jag reagerade inte. Så nu måste vi åka tillbaka med den vi köpte och försöka byta den mot den vi skulle ha. Som tur var misstänkte jag att det var fel så jag har bara öppnat paketen, men inte tagit ut något. Så det är bara att tejpa igen och lämna tillbaka. Dock blir jag jävligt less på inkompetenta människor som inte fattar vad man säger.

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar