Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

onsdag, juni 02, 2010

Sonen rymde när vi var på Maxi

Idag var vi på Ica Maxi och handlade lite efter att vi hämtat sonen på dagis. Eftersom han inte är jätte sugen på att åka vagnen längre så frågade jag frågade om han ville gå eller åka vagnen och han ville gå så då fick han göra det. STORT misstag kan jag säga så här i efter hand. Det gick jätte bra i början, men spårade ganska snart ur helt och hållet. Han fick till och med gå och välja en bil som han ville ha. Efter det gick allt åt helvete. Han sprang runt skrek och var helt hysterisk. Det slutade med att vi försökte snabba oss på så gott det gick, men när vi var nästan klara skulle jag bara ta lite lösgodis och sedan skulle vi till kassorna. Av någon anledning släppte min man ner sonen och han försvann som ett skott. Ingen av oss hann med riktigt och när vi väl kom fram till kanten på hyllan han hade försvunnit bakom så var han spårlöst borta. Efter lite letande kom han springande med ett paket med välling :) Lite panik hann man dock känna innan vi hittade honom även om det inte tog mer än max 2 min. Nästa gång får han åka vagnen om vi säger så ;)

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar