Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

tisdag, juni 15, 2010

Planering av onödig inköp

Vi har bott i vår lägenhet sedan 1 mars 09 och innan dess hade vi en tv i sovrummet, men när vi flyttade hit valde vi att inte ha det eftersom det inte fanns något tvuttag i sovrummet. Nu är det dock så att jag kommer med stor sannolikhet vara upp ganska mycket på natten den närmaste framtiden då jag kommer amma m.m så vi har börjat fundera på att köpa en tv till sovrummet och istället för att dra en kabel från vardagsrummet köpa en box så att vi kan koppla in en externhårddisk till tvn. Jag vet inte riktigt hur nödvändigt jag tycket att det är egentligen. Min man hade för sig att man kunde få en 32" tv för runt 3000kr, men jag skulle vilja ha en Samsung eller i alla fall ett bra märke och då kostar dom lite mer kanske 5000-6000kr + ca 2000kr för box + 1 externhårddisk på 1 Tb och jag vet inte om det är värt 7000-8000kr för att få en tv i sovrummet som jag kanske kommer kolla på i 4-6 månader.

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar