Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

lördag, juni 12, 2010

Vem tjänar mest i din kummun? Aftonbladet har hela listan!

Allt som oftast ser man löpsedlar på främst Aftonbladet där det skriker ut: Vem tjänar mest i din kommun vi har hela listan! Visst det är offentliga handlingar så man kan ju inte göra något åt det, men om jag varit en person som tjänade mycket pengar inte skulle jag vilja att det stod i tidningen. Främst med tanke på att man aldrig vet vad det är för idioter som läser tidningen. Det kan ju vara någon som får idén att kidnappa mina barn eller vad som helst. Risken för inbrott lär ju också öka i alla fall med X antal % och dessutom så anser i alla fall inte jag att någon har med det att göra. Om jag tjänar mycket pengar har jag antagligen jobbat som bara f*n för att ha det som jag har det och då tycker jag att jag är värd det. Så vad har alla andra med det att göra? Tänker jag helt fel?

Nu tjänar jag inte flera hundra miljoner om året och skulle aldrig komma med på en sådan lista, men man vet ju aldrig vad som händer i framtiden ;)

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar