Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

fredag, juli 24, 2009

Åker hem...

Vi kommer att åka hem till sthlm på söndag runt kl 16.00-17.00 allt för att vi hoppas på att sonen skall sova så mycket som möjligt av resan hem. Skulle dock inte förvånad mig alls om han är vaken hela resan bara för att och sedan ändå vill gå upp vid halv 6 dagen efter. (det hoppas jag inte händer!)

Inatt kommer min mamma att sova med sonen så att jag skall få sova en hel natt för första gången sedan i dec =D. Det skall bli otroligt skönt. Även om jag en del dagar bara velat åka hem till sthlm igen så måste jag säga att det varit sjukt skönt att få avlassting. Jag har kommit fram till att vi inte har så mycket hjälp hemma utan har fått klara oss mycket själva. Visst min mans bror och hans tjej har tagit sonen någon gång när jag och min man skall ut och äta och sonen har även sovit över hos farmor och farfar som bor ganska nära 2 gånger, men så fort vi skall göra något så måste det planeras långt innan eftersom dom vi kan fråga alltid har så mycket att göra. Det hade varit ganska skönt att bo kvar på västkusten så att vi fått mer avlasting för mina föräldrar har inte så mycket för sig. Samtidigt har jag ingen som helst lust att flytta tillbaka.

Jaja, min nya hobby när jag kommer hem kommer att bli PUSSEL =). Jag har tänkt att pusslar och rama in och hänga upp på väggen. Jag har även än så länge tagit ca 1000 kort när jag varit här nere så något bra måste jag ju fått. Därför blir det till att åka till IKEA och köpa ramar och sedan framkalla kort och hänga upp på väggarna hemma. Just nu har vi ingenting alls på någon vägg och det känns lite trist...

/Fru S

3 kommentarer:

  1. egen konst är den bästa konsten! jag har lämnat in mina favorit kort och låtit fotobutiken göra canvastavlor av dessa=)

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Vet du vad! Jag blev medlem på denna sida idag och (helt gratis alltihop) det den gör är att göra lite reklam för din blogg så folk poppar förbi. Det du gör är att klicka på länken och sen gör som det står i steg ett. (klicka på alla länkarna och få koden som kommer efter 60 sec på varje sida). Det som händer är att du kommer hamna på dess klickbara länkar sen. ( http://www.viraltrafik.se/?UnbelievableGorgeous )
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Minna: Vi har också planer på att lämna in en del kort och få dom gjorda i canvas =) Men som vanligt kan vi inte göra allt på en gång =D. Dessutom kan vi fixa det på min mans jobb så att han får personlapris på dom ca 25% billigare =) Alltid något =)

    SvaraRadera