Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

tisdag, juli 28, 2009

Idag har det varit en helt meningslös dag

Idag skulle vi ha en produktiv dag hade vi tänkt. Det började med att min man fick sova lite längre, efter det bar det av till min mans jobb så att han dels skulle kunna prata med personalchefen och meddela henne att vi skall starta ett företag för det var visst någon policy som dom hade på hans jobb. Sedan skulle vi även skriva ut lite kort och därefter åka till IKEA och köpa lite ramar till våra kort. Allt gick rent ut sagt åt HELVETE. Personalchefen var inte på jobbet, dom höll på att bygga om så vi fick inga kort och det var så mycket folk på IKEA att det inte ens fanns någon parkeringsplats. Efter att ha bråkat med en extremt stor bil om en parkeringsplats så åkte min man bara därifrån för han blev så irriterad på allt och alla. Jag var jätte sur för att inget blivit som det var tänkt och vi var bara jätte griniga på varandra för att jag tyckte att vi skulle gå in på IKEA i alla fall medan min man inte ville. Vi begav oss hem och stannade på vägen för att gå in på baushaus för att köpa en grind till dörren in till vårt hobbyrum så att vi kan ha dörren öppen dit in. Efter att ha blivit hänvisad till var enda avdelning i hela byggnaden hittade vi tillslut rätt och fick med oss en grind som var lite dyrare än vi tänk, men som nog blir bra. Min man ville även köpa en skruvdragare och lite annat det slutade med att vi gick därifrån 2000kr fattigare =( Vi gick även in på RUSTA för att kolla om dom hade några bra ramar för det hade jag hört och det gick nästan 300kr så idag var en total katastrof. Vi fick inte köpt eller gjort något av allt det vi skulle göra, men pengar kostade i alla fall...SUCK....

/Fru S

3 kommentarer:

  1. Vissa dagar är sådana, det är en ny dag imorgon. Nya tag :)

    SvaraRadera
  2. japp, håller med nonhosonno. Nya tag, ny dag! =)

    SvaraRadera
  3. Känner igen det där, blir skitirriterad också och struntar i saker vissa dagar. Å precis som för er så kostar det emellanåt trots att man kommer hem utan det man tänkt sig! =D

    Men som nonhosonno och minna säger;
    ny dag, nya tag! =)

    SvaraRadera