Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

lördag, juli 18, 2009

Idag är det Metallica som gäller...

Idag spelar Metallica på Sonisphere i Hultsfred. kl.11:27 går mitt tåg från den stationen som som är närmast mina föräldrars hem och jag är framme i Jönköping kl.16:01. Där hämtar min man mig och sedan beger vi oss med bil till Hultsfred. Metallica är beräknade att starta sin spelning kl.23:45 (vi får väl se om det stämmer). När dom är klara (runt kl.01:30) var det meningen att vi skulle åka till min svärmor i Borås och sova där och sedan bege oss till mina föräldrar imorgon när vi sovit ut, men efter moget övervägande har vi kommit fram till att det är för långt att åka dom 20-25 mil mellan Hultsfred och Borås mitt i natten så vi kommer antagligen att "campa" i bilen =)

Även om jag inte är så jätte förtjust i Metallicas musik så kommer det bli riktigt häftigt att ha sett dom live =). När dessutom biljetterna var gratis är det ju bara tacka ta emot och strunta i att dagsbdgeten går åt helvete =). Vem vet vi kanske aldrig kommer få möjlighet att se dom live igen.

Det skall även blir riktigt skönt att få göra något själv utan sonen (det behöver både jag och min man). Det är lätt man glömmer bort att man fortfarande är i ett förhållande när man får barn och glömmer man bort det slutar förhållandet/äktenskapet oftast med att det går åt helvete och det vill vi ju inte ;)

/Fru S

1 kommentar:

  1. det är jätte viktigt att ha egen tid! hoppas att ni hade det trevligt!

    SvaraRadera