Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

lördag, juli 04, 2009

ÄNTLIGEN!

Om allt går enligt planerna kommer jag, min man och vår son åka iväg till IKEA kl 16.00 ev kl 16.30 och köpa hyllor + lite annat till lägenheten som är för stort för att vi skall kunna ta det i vår bil. Sedan kommer min mans bror till IKEA runt kl 18.00 (om allt går som det skall) och hämtar alla våra saker och sedan bär det av till Media Markt (vi skall till kungens kurva även till IKEA där) och köpa en diskmaskin och sedan bär det kanske om vi hinner iväg till bauhouse (stava) och köpa en skiva så att jag får någonstans att ställa min bärbara dator. =) Men som sagt vi har inte kommit iväg än och min mans bror är lite oberäknelig. Han ställer alltid upp när vi behöver hjälp vi får bara anpassa oss mycket efter vad han skall göra m.m. Vilket inte gör så mycket för han hjälper oss utan att kräva något tillbaka och tar inte betalt så vi skall bara vara glada att han är så snäll och kör massa saker fram och tillbaka för oss.

Han hjälpte oss även att flytta så att vi slapp hyra en liten lastbil vilket vi sparade typ 1500kr-2000kr på. Alltså får vi gilla läget och ta det när han kan. =)

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar