Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

tisdag, juni 30, 2009

Köpstopp det gick ju bra! SUCK

Jag är helt jävla hopplös. Jag tänkte köra köpstopp denna månaden och X antal månader framåt. Ja hittills har det visserligen gått bra. Jag har bara köpt saker jag behöver till sonen och ingenting till mig själv utom mat och sånt. Däremot är jag otroligt frestad att köpa massa pocketböcker på www.cdon.se bara för att det är billigt. 3 för 99kr + 29kr frakt. Det är riktigt bra. Jag har till och lagt in 9 pocketböcker i köpkorgen det enda jag måste göra nu är att godkänna och betala dom. Problemet är bara att jag ser framför mig hur 3 dagars pengar försvinner bort bara för att jag vill ha andra böcker än dom som redan finns i min hylla. Dessutom har jag bara lagt i böcker som antingen är dekare eller också depremerande verklighetsbaserade böcker som man bara mår skit av att läsa. Det kommer säkert sluta med att jag godkänner köpet och får hem 9 nya böcker som bara kommer stå i hyllan och se fina ut precis som dom jag redan har. Usch vad sämst jag är....

/Fru S

1 kommentar:

  1. Så där var jag också förut. Men tänk så här. Det blir inte så billigt ändå,eftersom dom bara blir liggande i bokhyllan i alla fall. Det blir billigare om du köper EN i taget och inte köper en ny förrän du läst ut den.

    SvaraRadera