Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

torsdag, juni 04, 2009

Carena Swing

Jag har fortfarande inte släppt tanken på att köpa en ny vagn. Min man tycker det är jätte onödigt att köpa ny vagn och att laga den trasiga vi har är bara jobbigt! Men just i detta fallet kommer jag en vacker dag bara skita i vad min kära man tänker och tycker för det är inte han som till största delen använder vagnen. Skall åter ta ett allvarligt snack med min man för att se om jag inte kan få honom att förstå att det är viktigt att ha en fungerade vagn! Vi får väl se om jag lyckas =S


/Fru S

4 kommentarer:

  1. Ja eller hur. Snål gubben tycker säkert att det är roligare att köpa sina små plastgubbar =S

    SvaraRadera
  2. Men ni kanske kan kompromissa; inte köpa en ny superduper turboextravaganzavagn utan en schysst begagnad men hel och fin?

    Hoppas det löser sig med husfriden i behåll.
    kram,
    Wi

    SvaraRadera
  3. Wi: Jo det skulle väl i och för sig kunna vara en lösning. Dock kostar den vagnen jag vill ha 2495kr och det måste man nästan lägga på en begangnad vagn också så då kan man ju lika gärna köpa en ny vagn. =)

    SvaraRadera