Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

lördag, juni 27, 2009

3 pocket för 99kr (frestande)

Jag har sett på reklamen att dom har "rea" på pocket på Coop denna veckan. 3 pocket för 99kr vilket är 33kr/st och det är ett bra pris. Jag har varit jätte nära att åka till Coop och köpa några bara för att det är så "billigt". Men eftersom jag har köpstopp så har jag stålsatt mig för att inte falla för frestelsen att köpa massa skit jag inte behöver. För er som läser min andra blogg också har sett att jag har över 40 pocketböcker i min bokhylla som är olästa. Jag har fler olästa böcker än lästa och det är lite skrämmande. Och eftersom jag har så många böcker som jag inte läst har jag beslutat mig för att i alla fall komma ner till 20 olästa pocketböcker innan jag köper nya. Det finns minst 2 st som jag vill ha som är fortsättningen på 2 serier som jag läser, men jag har bestämt mig. Jag skall INTE köpa dom nu. Jag kommer inte läsa dom nu i alla fall så varför lägga onödiga pengar på dom nu när jag kan spara mina pengar och ha dom till något nyttigt i stället och dom kommer finnas kvar när jag vill köpa dom sedan också så då kan jag köpa dom när jag skall läsa dom. Låter vettigt eller hur?

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar