Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

onsdag, juni 10, 2009

Inbrott i bilen

Någon gång mellan kl 21.30 igår till 12.00 idag har vi haft inbrott i vår bil. Jag är inte så förbannad över det faktum att vi fick inbrott eftersom vi bor i ett invandrartätt område är jag inte det minsta förvånad. Det som gör mig förbannad är att det bara är vår bil som haft inbrott och dom har enbart gått in i bilen för att ta vår barnvagn som vi har i bilen. Vi betalade 1345kr för den för lite mindre än ett år sedan och den är i praktiken helt sämst. Dom tog inte vår bilbarnstol som ny kostar 2700kr och som vi haft i typ 2 månader och dom försökte inte ta cdspelaren (visserligen fanns det ingen front) och dom tog heller inte våra pengar i myntfacket. Alltså dom har gått in i bilen för att ta enbart barnvagnen och lite motorolja. Alltså har folk så jävla ont om pengar att dom inte kan ge fan i andras saker? Nu kommer vi vara tvungna att lämna in bilen på lagning (lagom till vårt andra buffertmål var klart) ALLTID är det något som går åt helvete! Vi får se om vi kan få låset + barnvagnen på bilförsäkringen. Vet inte hur det är med vagnen, men det lär vi märka i så fall blir det självrisk på 1500kr och sedan kanske lite till vi får se. Men så jävla irriterande måste jag säga att jag tycker det är!

/En lagom irriterad och förbannad Fru S

2 kommentarer:

  1. Skittråkigt.. säger det igen, ni måste ju flytta till något vettigt ställe ;-) höhö

    SvaraRadera
  2. Undra vart du tänkte vi skulle flytta har du något förslag? ;)

    SvaraRadera