Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

söndag, juni 28, 2009

Många i familjen som fyller i slutet av juni

Förra lördagen den 20 juni fyllde vår son 1år. Dagen efter den 21 juni fyllde min mans lillasyster (min sons faster) 3 år och idag fyller min man 28år. Vad har då en kärleksfull fru som jag köpt till min man i födelsedagspresent? INGET! Mohahahaha. Kanske lite elakt, men eftersom jag inte brukar få något av honom så får han tillbaka med samma mynt, dessutom tycker jag att hans present förra året (vår son) var tillräckligt för att fylla min kvot av presenter i fler år framåt =). (Läs inlägget och ha i åtanke att jag är en aning ironisk om det inte framgår). Det är dock sant att jag inte köpt någon present till min man. Men jag tror han älskar mig i alla fall. Jag får skylla på mitt köpstopp =)

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar