Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

onsdag, juni 10, 2009

Självscanning på gott och ont

Jag har idag på morgonen hunnit med ett besök på Coop. Meningen var att jag, min son och en kompis och hennes son skulle gå vår vanlig promenad, men då min kompis kom på att hon hade ett besök på BVC inplanerat till kl 10.00 blev det lite tajt om tid för henne så hon valde att hoppa över promenaden idag. Sagt och gjort jag gick själv. Dock inte lika lång som jag brukar, men jag kom ändå iväg till Coop och köpte våtservetter till sonen. Han har lite känslig hud och dom enda våtservetterna jag testat som fungerar är coops egna. (Vilket enbart bevisar att det dyraste inte ALLTID är det bästa).

Väl där kollade jag på lite böcker till sonen då han har väldigt lite av just böcker och börjar bli intresserad av dom. Jag hittade en för 59kr med massor av bra bilder i som jag tog och jag är så slö att jag alltid kör med självscanning. Hur bra som helst och man ser hur mycket man är uppe i. Jag tog även lite bananer och dom hade 3 packet med våtservetter för 35kr. Eftersom jag brukar bunkra upp med bland annat våtservetter när jag är på coop (är nästan aldrig där längre) så tog jag 3 packet och sparade hela 5,5kr =). När jag gick för att betala såg jag att det skulle kosta 172kr =S. Och jag om inte köpt något alls tyckte jag. Därför lämnade jag tillbaka boken och när jag tog bort den från självscanningen såg jag att jag blipat den 2 gånger det var därför det blev så dyrt. Det slutade i alla fall med att jag inte köpte den alls.


/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar