Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

måndag, juni 08, 2009

Slöseri med pengar

I förgår köpte jag en ny deo inget konstigt med det. Dum som jag var satte jag den i köket. Jag använde den igår och sedan lyckades sonen få ta på den. Jag tänkte inte så mycket mer på det tills jag behövde använda den idag på morgonen. Nu är den borta. Jag har letat i hela lägenheten och jag hittar den verkligen inte. Jag har kollat på alla möjliga och omöjliga ställen till och med under badkaret, men den finns inte, den är helt borta. Jag slår vad om att när vi flyttar så kommer vi hitta den på ett skit konstigt stället som jag aldrig skulle få för mig att leta på. Så nu måste jag gå och köpa en ny helt i onödan =(

/Fru S

1 kommentar:

  1. Ja se barn.. Köp en ny så kommer säkert den första fram. Kolla kastrullskåpet, hihi

    SvaraRadera