Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

lördag, juni 20, 2009

Sonen fyller 1 år idag =) Imorgon fyller hans faster 3år

Idag fyller min/vår son 1 år =). Det är helt sjukt vad tiden har gått fort. Det känns inte alls som det var ett år sedan han föddes, men uppenbarligen är det det =)

Imorgon är det barnkalas för hela slanten. Vi skall till min svärfar + fru och fira vår son och hans faster som fyller 3 år i morgon. Och jo jag vet att det låter jätte konstigt, men min svärfar har 5 barn med 3 olika fruar och min man är äldst. Om hans lilla syster L fötts en vecka senare skulle dom fyllt år på samma dag och det skulle varit exakt 25 år mellan dom.

När L föddes så sa jag och min man att hon faktiskt skulle kunnat varit vår dotter =) Vi sa även då att vi inte skulle vilja ha barn på i alla fall 5-7 år. Det gick inte så bra kan vi ju säga ;) det tog 2 år inte 5-7 år. Men å andra sidan så kommer varken jag eller min man vara speciellt gamla när vår son flyttar hemifrån. (och nej han kommer inte få bo hemma tills han är 25 år) =)


/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar