Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

lördag, juni 20, 2009

MAXI Haninge

Idag är det som dom flesta antagligen vet (om ni inte är för bakis) midsommardagen. Vilket av någon konstig anledning betyder att allt, allt, allt har stängt. Min mans jobb är stängt och dom har öppet alla dagar året om utom nyårsdagen och midsommardagen. Suck. Hur som helst så var jag tvungen att åka och handla lite mat. Jag var helt säker på att ingen affär skulle vara öppen, men när jag kom ner till Maxi så döm av min förvåning när det var helt fullt på parkeringen. Jag fick handlat det jag skulle ha och pallrade mig hem fort som bara den. Nu när vi åkte förbi så hade dom fortfarande öppen. Vet inte om dom kanske stängde 20.00 idag, men men tanke på att ALLT annat är stängt måste jag säga att det är bra service att ha öppet en dag som denna. Dessutom så har vi Coop precis bredvid och dom har typ alltid stängt på sådana här dagar och stänger alltid tidigare när det är röda dagar, men Maxi har alltid öppet. Dom tjänar antagligen massor på att Coop alltid stänger tidigare. Men men...jag tycker det var bra att någon affär var öppen så jag kunde göra slut på lite pengar ;) =P

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar