Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

fredag, juli 31, 2009

Vår lägenhet börjar kännas som hemma

Som ni kunnat läsa tidigare så flyttade vi till den lägenheten vi bor i ni i början av mars i år. Vi flyttade från en lägenhet på 50kv till en lägenhet på 97kv. Detta med förde naturligtvis att vi hade för lite möbler. Till råga på allt tömde vi vårt buffertkonto helt så vi hade då ingen möjlighet att köpa mer möbler heller. Nu tar vi lite vare månad och det börjar äntligen kännas som vi börjar komma i ordning. Första delen av vår bokhyllsvägg är nästan klar och det blev super bra =). Vi har börjat få upp lite kort och sånt på väggarna och det börjar bli lite hemtrevligt.

Dock har min dagsbudget kraschat igen =(. Det kanske är dags för mig att inse att jag just nu är mammaledig och inte har hur mycket pengar som helst. Att jag dessutom inte har ett jobb gör ju saken inte bättre. Egentligen borde jag vara helt hysterisk vid det här laget över att jag inte har något jobb, men det känns som det kommer lösa sig på något sätt. Helt idiotiskt sätt att tänka på eftersom jag än så länge sökt ett jobb och sonen börjar dagis om ungefär 3 veckor. Hmmm...kanske dags att gripas av PANIK nu? =P

/Fru S

1 kommentar: