Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

tisdag, augusti 04, 2009

Mycket på G just nu

Idag kommer min svärmor på besök och stannar till nästa tisdag (11 aug). Idag skall jag även till BVC med sonen på en lite försenad 1 års kontroll + sista vaccinationen. Imorgon skall jag till läkaren och kolla upp varför jag är så yr i huvudet och efter det blir det lunch med mammagruppen. Torsdag ser lugn ut just nu i alla fall. Fredag skall jag ut och äta mat med V och vi skall ha en barnfri kväll =) (Välbehövligt kan jag säga). Min man skall ta med sonen och sin mamma in till sin bror att grilla är planen. Lördag skall jag och sonen träffa en kompis som bor i London och hemma på besök för att äta lunch med henne och hennes kille. På måndag den 10 aug till lördagen den 15 aug åker jag, min son och min kompis som bor i London till Gotland. Min svärmor åker som sagt hem på tisdagen den 11 aug. När vi kommer hem från Gotland är det 2-3 dagars lugn sedan börjar min man jobba den 17 aug och får förhoppningsvis strax efter det veta om han får sitt nya jobb. Annars kommer han gnälla lite för han vill inte vara tillförordnad avdelningschef hur länge som helst han vill ju veta om han får tjänsten eller om han skall förbereda sig på att han skall få en ny chef. Den 18 aug börjar sonen på dagis och sedan vet jag inte vad jag skall göra.

Jag har börjat söka jobb, men än så länge har jag inte sökt så många och jag har inte hört något från någon heller. Det kontiga är att jag inte är så stressad över det längre. Det känns på något sätt som att det kommer lösa sig. Jag har aldrig haft problem att hitta jobb tidigare så jag hoppas på samma tur den här gången =)

/Fru S

2 kommentarer:

  1. Lycka till med jobbletandet och tack för en intressant blogg!

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna för att du hittar ett arbete! =)

    SvaraRadera