Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

torsdag, augusti 13, 2009

Jag förundras fortfarande

En del saker gör mig ständigt förundrad som tex hur dom i affären kan ta 74kr för en pocketbok som på nätet kostar 39kr. Jag förstår inte hur folk kan ha så dålig planering att dom inte väljer att beställa på nätet och spara en massa pengar. Men jag är väl ovanligt korkad eller något som väljer att handla på nätet där det är billigare och DESSUTOM tar det ju så SJUKT lång tid att få hem böckerna. Vänta 3-6 arbetsdagar vem orkar det? ;)

/Fru S

2 kommentarer:

  1. Syftar du på mig med mitt senaste inlägg nu månne ;-). Försvarar mig med att jag fick 2 gratisböcker om jag handlade för 100:- ;-) + rea, beställer annars nästan uteslutande också på nätet.

    SvaraRadera
  2. V: Vadå tycker att jag skall byta blogghost? Du kan ju visst kommentera du bra ljuger för mig!

    Nej det var faktiskt inte dig jag syftade på. Jag var på konsum innan och såg en av dom böckerna jag vill köpa, men den kostade 74kr där och den kostar 39 eller möjligen 49kr på adlibris. Så jag väntar...Orka släppa med den hem dessutom :P

    SvaraRadera