Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

torsdag, augusti 27, 2009

Börsen gick ner våra aktier gick upp

Idag gick börsen ner en aning runt 1% tror jag det var min man sa, men våra aktier gick upp ca 1% :) Alltid något. Nu ligger vi bara minus 900kr sammanlagt vilket är hur bra som helst. Från att ha legat som mest 48% minus är vi nu snart uppe på plus. Me like!

Idag har även följande hänt! bokstavligt talat HATAR min man just nu! Eller rättare sagt jag är skit sur på honom. Han lyckades fixa till sig en iphone som jobb telefon och han vet mycket väl att det är precis en sådan som jag vill ha som jag inte har möjlighet att skaffa nu med tanke på att jag inte har något jobb. Jag är skit sur. Han har erbjudit att jag skall få spela så mycket spel jag vill på den. Ja det var ju stor tröst! NOT! Men men, jag fattar ju att han inte kan ge mig sin jobb mobil, men sur är jag i alla fall ;)

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar