Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

onsdag, augusti 26, 2009

Ellos jävla skit företag

Jag tänkte göra en beställning från ellos. Dom kommer alltid med "SUPER BRA" erbjudanden som man inte kan motstå att ta. Denna gången skulle jag få ett påslakanset för 0kr (värde 249kr), jag skulle få köpa ett till påslakanset för 59kr (värde 249kr) och 50% på en vara. Jag trodde att det var påslakanseten med 6 delar alltså 2 påslakan och 4 örngott som det gällde, jag hittade en tröja till lillkillen och en tröja till mig så att jag skulle komma upp i över 200kr som är deras minimum order. Jag ringde in och pratade med dom och först visade det sig att tröjan till sonen var slut :( Bah. Sedan läste jag upp det andra jag ville ha och frågade sedan vad det skulle kosta (vilket var tur) då skulle det kosta över 600kr (hmmm). Då var det inte dom påslakanseten som jag trodde man skulle få som man fick utan andra vanliga och det ville jag ju inte ha så det slutade med att jag inte beställde något alls. Jävla bluff företag. Falsk marknadsföring skulle jag säga. Blev jätte besviken. Vi behöver nya påslakan så jag hade set framemot att få dom. Men inte för 249kr/st. Då får vi klara oss med dom vi har lite till. Bah irriterande

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar