Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

måndag, augusti 17, 2009

I-lands problem, men irriterande ändå

Igår struntade jag i att tvätta eftersom det fanns tid idag och eftersom min man hade sin sista lediga dag på semestern så umgicks jag med honom istället så jag skall alltså tvätta vid 10-14 idag. Som jag skrev igår så hade hissen gått sönder på kvällen och jag ringde och felanmälde den. Idag när min man går till jobbet har dom inte lagat hissen utan stängt av den. Jag fattar inte hur dom tänker. Om den inte fungerar vid halv 10 måste jag ringa igen och gnälla. Vi bor på fjärde våningen och eftersom det finns hiss är trappan inte speciellt bred alltså jag kan inte komma ner med vagnen och sonen själv. Om någon är med och bär sonen och jag bär vagnen fungerar det, men inte själv. Och jag vill inte gå ner med vagnen och lämna sonen i lägenheten och sedan gå upp och hämta sonen och lämna vagnen ner på bottenvåningen. Vi bor inte i det bästa området man kan bo i och vagnen skulle utan problem kunna hinna bli stulen. Jag kan inte heller göra tvärt om att gå ner med sonen och sedan hämta vagnen för då vet man aldrig var han tar vägen. Och jag kan inte bära båda samtidigt. Alltså så länge vår hiss är sönder så är jag fast i lägenheten. Vilket rolig dag det känns som det kommer att bli. Sista dagen innan sonen börjar på dagis. Bahhhh...


/Fru S

1 kommentar: