Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

fredag, augusti 14, 2009

Humör svängningar...

Jag och min kompis S har kommit fram till att hon och min son har en sak gemensam. Humör svängningar. Båda kan vara hur sura och arga som helst stå och skrika och gorma och så får dom se något annat som dom tycker är skoj och slutar för att kommentera det i stället. Min son skriker och gormar och helt plötsligt får han syn på en fågel och säger "dä" och sedan är det som om han aldrig var ledsen. Min kompis S kan också skrika och gorma i tex affären och så får hon syn på bär i frysdisken och då blir det "ohhh berries" och sedan har hon glömt att hon var arg. Helt stört...men men...skoj att dom har något gemensamt i alla fall :) HAHAHAHAHA


/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar