Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

tisdag, augusti 25, 2009

Mat måste blivit billigare

Vi var på Willys och handlade ikväll och jag kan svära på att mat måste blivit billigare än vad den var för bara ett litet tag sedan. Vi fick med oss 3kg entrecote (visserligen kort datum, men vad gör det när man har frys). Vi fick 2kg kycklig, 2,2 kg köttfärs + massor med bas mat för 1125kr. Vi har räknat med att vi skall göra slut på 750kr/vecka så vi har alltså 375kr vi kan använda fram till den 8 sep. :) Det känns ändå väldigt bra. Varken jag eller mannen har gjort slut på speciellt mycket pengar på sista tiden.


Har gjort ännu ett fynd på tradera. 52kr i vinnande bud. Har inte fått veta fraktkostnaden än, men jag hoppas att den inte blir mer än 22kr för i så fall tycker jag att det är onödigt dyrt. :)

Imorgon är det shopingtur med V som gäller. Vi skall försöka hitta lite höst/vinterkläder till våra små killar. Det kommer bli en väldigt dyr dag imorgon med andra ord. Jag återkommer med ev inköp.

Jag fick dock massor med bra tips av dagispersonalen idag om vad jag bör köpa och vad jag absolut inte bör köpa. :)

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar