Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

fredag, augusti 28, 2009

Barn och deras förmåga att trolla bort saker man behöver

Jag vet inte om ni kommer ihåg/läste att jag får någon vecka sedan kommenterade att alla våra kontroller var helt borta. Jag hittade den till tvn och den till digitalboxen, men istället för kontrollen till stereon så hittade jag ett saltkar som vi letat efter. Jag har idag städat hela lägenheten och har fortfarande inte hittat den där nedrans kontrollen. Jag har ingen aning om var sonen kan har lagt den på för bra ställe. Det är en aning irriterande kan jag medge. Det kommer säkert sluta med att vi måste köpa en ny (800kr minst) och då kan vi lika gärna köpa en som fungerar till alla. Vilket vi i och för sig tänkt göra i framtiden någon gång. Pengar är inget vi har så mycket av just nu ;)


/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar