Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

torsdag, augusti 20, 2009

Promenad och tid tillsammans

Min man började jobba igen i måndags efter 4 veckors semester och det brukar betyda att vi får väldigt lite tid att umgås på och att chanserna att motionera minskar (även om vi inte motionerade så mycket när min man var ledig, men då hade vi i alla fall mer möjligheter). Nu har vi börjat att gå ut och gå dels för att vi måste börjar röra på oss och det är ett bra sätt att umgås på.

Jag har även funderat på att gå ner till simhallen efter det att jag lämnat sonen på dagis och simma lite. Jag tror att det kostar 45kr/gång eller 400kr för 10 gånger. Dock betalar jag hellre 5kr mer/gång än köper massa gånger som jag kan gå och så slutar det antagligen med att jag aldrig utnyttjar dom. Det är typiskt mig.

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar