Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

söndag, augusti 16, 2009

Hissen är trasig IGEN!

Idag har varit en sådan där slöa inför börja jobbet dag. Min man börjar jobba imorgon efter 4 veckors semester nu dröjer det ett helt år innan nästa gång. Vår son var i alla fall lite snäll mot oss och sov till halv 9 helt acceptabel tid att gå upp. Vi åt frukost och busade lite och vid kvart över 12 var det dags för sonens middagstupplur. I vanlig fall sover han 1½-2 timmar ibland händer det att han får ett litet ryck och sover 2½ timme men det är inte alls vanligt. Idag sov han 3½ timme =) Stackars killen var trött. Jag tror i och för sig att det mest berodde på att min man sov tillsammans med honom och kunde stoppa in nappen också så fort sonen höll på att vakna. Jag fick med andra läst en hel massa i min bok och fixat lite på datorn. Super skönt med lite egen tid. Vi har även hunnit med att åka till Willys och handla och en promenad på 1½ timme. Väl hemma igen inser vi att hissen inte fungerar IGEN. Det var bara att ta sonen i famnen och bära honom 4 VÅNINGAR. Det ju lite små jobbigt att släpa 11,5kg upp för så många våningar kan jag ju säga. Men bra träning och bra avslut på vår promenad blev det.

Jag skulle ha tränat ikväll också, men jag tyckte det fick räcka med motion för idag. Skall försöka träna imorgon på dagen när sonen sover middag =)

/Fru S

1 kommentar: