Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

söndag, augusti 16, 2009

vägning och mätning NU JÄVLA startar vikt kriget

Jag började dagen med att läsa lite bloggar och sedan ställde jag mig på vågen. Visserligen var det inte jätte hemskt. Jag hade gått ner 0,2 kg sedan sist visserligen var det fortfarande åt helvete för mycket, men jag hade i alla fall inte gått upp trots mitt osunda sätt att leva. Alltid något =). Mätningen däremot var inge skoj alls. Usch, fy och BLÄ säger jag bara. Nu jävlar är jag så less på att vara tjock att jag skiter i om jag om jag inte kan äta sötsaker. Nu skall kilona bort bort bort! Jag skulle kunna vänta tills imorgon med att börja, men varför vänta tills måndag det fungerar lika bra att börja på en söndag =)


/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar