Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

måndag, augusti 31, 2009

Motion man inte tänker på

Jag har som ni kan se de senaste 2 veckorna gått ner lite i vikt :) När jag satt och funderade på vad det var jag gjort annorlunda kom jag fram till att jag inte gjort någonting alls. Fast det måste jag ju gjort jag brukar inte gå ner sådär i vikt. Och så kom jag på det. Jag får gratis motion varje dag som jag inte fått tidigare. Jag måste gå med sonen till dagis 15min dit och sedan måste jag gå hem igen 15 min =30min på förmiddagen. Sedan måste jag ju gå dit och hämta honom vilket ger 30min på eftermiddagen också. Alltså jag får 1 timmes gratis motion varje vardag. Det är 5 timmar mer motion i veckan än vad jag får om jag bara sitter hemma. :)

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar