Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

måndag, augusti 17, 2009

Nästa projekt att spara pengar till

Förlåt men jag är så in i helvete jävla skit less på att vår hiss inte fungerar. Jag är fast i lägenheten och kommer ingenstans. Jag skulle tvättat idag. Blev inte med det. Jag måste posta massor med saker har än så länge inte blivit något med det heller. Visserligen vräker det ner hur mycket regn som helst nu, men jag vill ändå kunna gå ut om jag måste. Hissen har nu varit sönder sedan igår vid 19.00. och den är avstängd just nu pga av reparation. Men hur lång tid skall det behöva ta att laga en hiss? Frustrerad till tusen kan jag ju lätt säga.

Vårt nästa stora projekt att spara till kommer att bli ett radhus eller hus så att vi slipper hiss. USCH!

Dessutom är det säkert 5 gången på lika många veckor som den är sönder. Man blir lite små less på det hela...

/Fru S

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad har du för mailadress? Skulle vilja vidarebefordra ett bra mail med info som kan vara av intresse...
    Kramar

    SvaraRadera