Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

måndag, augusti 31, 2009

Ryggproblem

I lördags vaknade jag upp med världens smärta i ryggen. Jag trodde jag legat fel och att det går över. Så igår när jag vaknade hade jag inte lika ont "skönt, tänkte jag". Jag, min man och sonen gick ut på en 2 timmars promenad. På kvällen hade jag så ont att jag knappt kunde gå och det strålade ner i båda benen. Efter lite efter forskningar på nätet upptäckte jag att det skulle kunna vara diskarna i nedre delen av ryggen som inte ligger rätt pga av min förlossning och att jag i så fall måste träna upp musklerna i ryggen för att inte problemet skall bli värre :( Det skulle även kunna vara så enkelt som att en nerv ligger i kläm, men jag vågar inte chansa. Så idag 10.15 skall jag till läkaren och så får vi se om hon skickar mig vidare till gyn eller om dom hittar vad det är för fel. Inte för att jag tror att dom kommer göra det. Jag litar inte på läkare det känns inte som man blir tagen på allvar och att dom helst skulle vilja vara någonstans när man väl orkar gå dit (händer inte så jätte ofta). Men men...Jag hoppas jag får veta vad det är för man blir ju inte direkt jätte glad i humöret av att ha ont konstant :(

/Fru S

(Ju längre tid som går ju mer känner jag mig som en gammal gnällig kärring. Jag har något åldrats i förtid) Hemskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar