Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

tisdag, augusti 25, 2009

Millennium serien

Jag skrev igår att jag kollade på Män som hatar kvinnor filmen och att jag inte gillade den alls en av mina läsare Strävar Efter Finansiellt Oberoende kommenterade mitt inlägg med att han inte läst böckerna och att filmen var bra. Detta kände jag kräver ett inlägg.

Jag tillhör dom personerna som är väldigt ledsen för att Stieg Larsson dog så att det inte blir fler böcker i Millennium serien :( Tanken var ju att det skulle komma 10 böcker, men som alla vet hann han bara skriva 3 innan han dog :( Jag har säkert läst/lyssnat de tre böckerna som finns 4-5 gånger och tycker att dom är otroligt bra. Så i mina ögon är det straffbart att inte ha läst dom! Eller så är man bara dum som går miste om bra läsning. Det beror ju på hur man ser på saken. ;)

Så årets tips om man är lite efter och inte läst böckerna LÄS DOM. Det är helt ok att lyssna på om också. Jag accepterar det. Men har man inte läst dom så är det ett måste! (enligt mig)

/Fru S

2 kommentarer:

  1. Skrattar gott! =D

    Som jag svarade i en kommentar på min sida så har jag försökt lyssna på första boken, men att uppläsaren var lika sövande som ett sömnpiller! =D
    Nu är jag beroende av talböcker då jag inte kan läsa böcker sedan trafikolyckan och det i sig gör att jag går miste om enormt mycket böcker för att jag inte klarar av rösterna på vissa uppläsare...=/

    Men ok, för att du nu till o med engagerat dig i ett helt inlägg om min kommentar så kanske jag gör ett försök igen...=D

    SvaraRadera
  2. S.E.F.O: Det tycker jag låter som en bra början. Nu vet jag inte hur många cd skivor den första boken består av, men gör så här. Lyssna på hälften är du inte fast då så får jag se mig besegrad. Jag kan inte frälsa alla människor ;)

    Dessutom om du vill lyssna på ett sömnpiller så lyssna på dan browns bok i cirkelns mitt tror jag den heter. Den uppläsaren är helt ur usel!

    SvaraRadera