Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

måndag, augusti 17, 2009

Första dagen på förskolan imorgon

Jag har fram tills för några minuter sedan varit helt lugn inför det faktum att min son skall börja på förskolan imorgon. Nu börjar jag känna lite smått panik. Min lilla lilla kille börjar bli stor. Tiden går så otroligt fort. För ett år sedan var han knappt född och nu springer han runt och pekar på allt och säger "dä, dä, dä" hela tiden. Det driver mig till vansinne, men det är bättre än "mamma, mamma, mamma" hela tiden som han sa innan :)

(På Gotland. Taget av min kompis S)


/Fru S

(Jag hade lagt upp en super fin bild på min son när han sitter på sandstranden. Visserligen såg man inte så mycket av hans ansikte, men när man tryckte på den så blev den jätte stor och man såg väldigt tydligt. Och eftersom vem som helst kan komma åt bilderna så kändes det som en dålig ide att låta den ligga kvar. Istället blev det en bild på min sons fot i sanden på världens underbaraste strand vid Ljugarn på Gotland där vi bodde)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar