Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

onsdag, augusti 12, 2009

Svåra tider kräver hårda tag

Min man skall göra en budget till oss som består av hans lön + barnbidrag. Och sedan får vi se till att klara oss på det. Det kommer bli tufft som fan, men jag tror att det kan gå. Eller rättare sagt det måste gå. Eftersom vi har en del sparat i aktier + att vi har bil så vill soc ändå inte hjälpa oss och sälja aktierna vill vi inte så och bilen behöver vi så vi får klara oss helt enkelt ;)

På tal om svåra tider. Har ni sett tv3 reklamen för nya säsongen av Lyxfällan? Jag satt nästan och hoppade upp och ner av glädje =) Dom gamla programledarna är tillbaka =) I mina ögon är dom otroligt mycket bättre! En av anledningarna till att jag och min man fått upp ögonen för ekonomi och börjat intressera oss för pengar är tack vara Lyxfällan. Det är även ett av dom få programmen som vi följer slaviskt. Det och Top Gear =P

/Fru S

2 kommentarer:

  1. är dom gamla tillbaka? kanon, jag älskar killarna=)

    SvaraRadera
  2. Minna: ja som jag fattat reklamen så är dom det. dom nya har säkert fått mycket negativ kritik för dom gör ju ingenting!

    SvaraRadera