Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

torsdag, augusti 13, 2009

Jag håller mig till "tråkiga" ekonomibloggar

Min kompis som jag är på Gotland med har en blogg på blogg.se och hon lånade min dator en sväng och då var blogg.se första sida uppe. Dum som jag var gled jag in och kollade dom mest aktiva bloggarna (och då pratar vi inte dom bloggarna som flest folk läser utan dom bloggarna som folk uppdaterar oftast). Jag kan känna ibland att jag överdriver mitt bloggnade när jag uppdaterar 4-5 gånger på en dag. Visserligen skriver jag oftast om hyfsat ointressanta saker. Det är ibland jag blixtrar till också skriver något fyndigt, men det är långt ifrån alla inlägg som fyller någon som helst funktion. Hur som helst jag kom fram till att dom "tråkiga" ekomomibloggar (alltså era "tråkiga" bloggar) som jag brukar läsa ger mig sjukt mycket mer än dom jävla ytliga bimbobloggarna som låg på mest aktiva listan. USCH och fy och blä säger jag bara. Så gott folk jag kommer fortsätta läsa era "skit tråkiga" ekomomibloggar ;) (Dom ger mig ju något i alla fall) =D

/Fru S

(Känn hur ironin flödar)

4 kommentarer:

  1. Haha. Men som jag skrev i en av ekonomibloggarna; det kanske är tur att det finns folk som håller igång konsumtionen..
    Mig blir ingen rik på. Köpstopp, köpstopp.

    SvaraRadera
  2. Wi: Hahahaha, så sant så sant. Mig blir dom lite rika på, men bimboblondiner tror jag att dom älskar =)

    HAHAHAHA!

    SvaraRadera
  3. *skrattar* och man blir bara smartare och smartare....har inte så mycket gemensamt med fjortis bimbo bloggarna=)

    SvaraRadera