Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

fredag, augusti 07, 2009

Fy fan vad jag blir förbannad!

(Jag ber om ursäkt för att kommande inlägg kan verka stötande och kan komma att innehålla en hel del svordomar)

Igår satt jag på ett forum och läste genom en tråd som jag följer. Där var det en som hittat en blogg med väldigt stötande innehåll (http://alex.pedofil.se/). Enligt vad personen skriver så är han pedofil och jobbar på en förskola i Stockholmsområdet! Va fan! Pedofil på en förskola! Jag lyckades läsa igenom ett halvt inlägg igår sedan mådde jag så jävla illa att jag höll på att kräkas. FY FAN säger jag bara. Av det lilla jag läste så kändes det lite som det var fejk på något sätt. Men varför i hela helvete skulle någon skoja om en sådan sak?

Idag läste jag i Metro sthlm delen (sidan 4) att alla förskolor i hela Stockholmsområdet har blivit varnade och att Utbildningsförvaltningen i Stockholm har polisanmält bloggaren och att dom skall försöka ta reda på om bloggen är äkta eller fejk och om den är äkta ta reda på vem fan personen är.

Jag kan inte låta bli att bli så in i helvete jävla skit äcklad! Fy fan!


/Fru S

3 kommentarer:

  1. fyfan vad äckligt!!!I mitt tycke ska den som skämtar om sånt straffas lika hårt. Sånt är inget man skämtar om.

    SvaraRadera
  2. Minna: Precis min åsikt. Samtidigt hoppas jag verkligen att det är ett skämt. Jag kommer vara helt hysterisk när sonen skall börja på dagis den 18 aug annars...:(

    SvaraRadera
  3. Fy fan om det är sant! Enligt hans arkiv har han skrivit sedan 2007! Hur kan det få komma sig att vi tillåter sådan skit!?

    Nej fram för mer sajter som;
    http://www.kriminellt.com/
    Där kan man se om man bor hyfsat säkert då det kommer till DÖMDA pervon!

    Jag förstår att du känner dig hysterisk inför dagis! Jag skulle vara paranoid och misstänksam till tusen!
    Nu har vi inte barn än, men jag är alltid skraj när min fru är ute med sina vänner och ska ta sig hem själv sent. Eller när hon arbetar sent och det är helg och hon ska ta sig genom stan för att komma hem. Nu har vi gjort en deal om att hon tar bilen till arbete på helgerna. Känns tryggast så.

    Nä, världen börjar kännas jäkligt rutten då vi låter sånt här pågå under näsan på oss! =(

    SvaraRadera