Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

måndag, augusti 24, 2009

Schemat överfullt imorgon

Imorgon har jag massor jag måste göra:
  • 09:00 Lämna sonen på dagis
  • Vidare till AF och lämna in papper på att jag faktiskt jobbat på dom ställen jag säger att jag jobbat på.
  • Hem och städa. Dammsuga, skura och plocka undan.
  • Ringa alfakassan innan kl 16.00 och kolla om jag kan stå med på företaget (handelsbolaget) som vi skall starta och vad som skulle hända om jag tar ut alfakassa och pengar ur företaget samtidigt.
  • Ringa Ica och fixa nytt icakort.
  • 13.45 hämta sonen på dagis.
  • Hem ge sonen mellanmål.
  • Fixa middag
  • 18.45 mannen kommer hem. Åka och stor handla.
  • Hem få sonen att sova
  • Fixa matsedel för veckan som kommer och betala räkningar + betala jackan jag vann till sonen idag.
Jag tror inte jag missat något. Bahh (mitt nya "inneord") det kommer bli stress, stress och lite mer stress. Månadssammanställning och jämförelse från förra månaden kommer imorgon. Kan förvarna om att vi ligger mindre minus denna månaden än förra och då har vi köpt piercingar och gjort slut på lite pengar på buffertkontot under semestern. Vi är snart på plus. Efter denna månaden tror jag vi ligger plus eller i alla fall nästan :)

/Fru S

4 kommentarer:

  1. oj jag blir stressad över bara att läsa! =)

    SvaraRadera
  2. Nonhosonno & Minna: Jag blev stressad bara av att tänka på det. Jag glömde dessutom att skriva in att jag tänkt träna. Men AF drog ut på tiden så mycket så jag kommer ändå inte hinna det.

    SvaraRadera
  3. Uj! Det var inget dåligt schema! =)

    SvaraRadera