Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

torsdag, augusti 27, 2009

Sås som dödar

Min svägerska kom hem från USA för några dagar sedan och hon vet om att min man gillar starka såser så hon köpte med sig någon mördar sås hem till honom. Min man har varit lite sur på mig för att jag varit så kräsen och inte velat testa något alls så jag har börjat testa det mesta. Sagt och gjort vi tog ett gem (hittade inte våra tandpetare) och böjde ut det och dopade bara precis spetsen i flaskan. Det var nästan ingenting på den och jag sitter här 5 min efter och det bränner i hela munnen. Bah. Jag kommer aldrig äta den och jag har satt den väldigt högt upp så att sonen inte råkar hitta den och får i sig. Det kommer bli panik i så fall. Så om ni är sugna på att smaka på sås som dödar är det bara att höra av sig ;)

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar