Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

onsdag, mars 17, 2010

Det finns alltid hopp

Vi blev ju blåsta i höstas av en kines som verkar dykt upp igen. Min man pratade med honom lite igår och jag har mailat honom idag och smörat som bara den för honom och sagt att vi kommer beställa mycket mer bara dom skickar det vi redan beställt vilket i och för sig är sant. Jag hoppas verkligen dom skickar det vi beställt för det för sig om grejer för ca $1500 som hade varit skönt om det kom till rätt.

Dock saknar jag inte pengarna på något sätt och man går på nitar ibland så får vi dem inte så är det ingen större skada skedd. Ibland kan jag känna att jag möjligen är lite bortskämd eller något sånt för vilken annan normal barnfamilj skulle rycka på axlarna när dom blir blåsta på ca 11000kr. Min syn på pengar är nog lite skruvad.

Denna månaden har varit bra och vi har lyckats spara typ 11000kr vilket känns skönt. Vi får väl se när månaden är slut hur bra det gått, men just nu känns det bra med 2 dagar kvar tills barnbidraget kommer och bara 5 dagar kvar tills lönen kommer :)

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar