Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

onsdag, mars 17, 2010

Diskutionen om att skaffa fler barn eller inte

Jag kan inte säga att jag ALDRIG någonsin vill skaffa fler barn dock har jag kommit till insikt att skaffa barn bara för att få ett visst kön inte riktigt är en ok anledning att skaffa barn. En sak är jag dock säker på. På min sons förskola ser jag ofta hur äldre syskon tvingas hämta sina yngre syskon VARJE dag. Detta är inget jag vill utsätta mina barn för så oavsett om vi skaffar fler barn i framtiden eller inte så kommer jag aldrig ha som krav på den sonen vi har och den vi väntar att dom skall behöva hämta sina ev yngre syskon från förskolan.

Min man gjorde det med ett av sina yngre syskon när han var ca 13år och syskonet ca 3år. I den åldern vill man umgås med sina vänner inte tvingas hämta sitt syskon från förskolan så inga fler barn om jag och min man inte själva kan ta ansvar för att dom hämtas och lämnas på förskolan!

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar