Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

torsdag, mars 18, 2010

jobba lika hårt, men inte lika mycket värda

Jag är timanställd på ett företag och som jag skrivit tidigare så vill dom att vi jobbar över i praktiken så mycket vi bara kan. Vi har mål som vi skall klara varje dag och det gör vi sällan eftersom målet är helt omöjligt. Just nu ligger vi på 277 produkter per dag som vi skall packa och det går inte även om vi har riktigt bra ordrar så jag vet inte vilken fantasivärld våra chefer lever i.

Idag hände något som gjorde mig lite sur. På den avdelningen jag jobbade på innan så hade vi friskvård 3 gånger i veckan 20 min per gång. Det var inget märkvärdig, men lite övningar för att stärka ryggen m.m. På den avdelningen jag jobbar på nu så är inte timanställda berättigade till friskvård. Alltså vi skall jobba lika hårt, lika mycket, men vi har ändå inte rätt till att må bra på jobbet. Skit löjligt!

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar