Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

onsdag, mars 31, 2010

Några vabdagar blev mer pengar än planerat

Sedan jag började jobba i okt förra året har jag hunnit ta ut några vabdagar (vård av sjukt barn) på sonen. Eftersom jag varit timanställd och min man fastanställd har vi resonerat som så att min mans jobb är viktigare eftersom jag inte trodde jag skulle få vara kvar. Hur som helst så har jag varit hemma 10 dagar med sonen för att han varit sjuk och jag har inte riktigt orkat bry mig om att anmäla dagarna till försäkringskassan (FK). Varför orka bry sig det rörde sig ju om så "lite" pengar. Hur som helst så tog jag tag i saken i slutet av feb och idag fick jag papper från FK om att pengar är insatta på mitt konto för de 7 första dagarna. 3362kr blev det. Ooops det var visst inte så lite pengar i alla fall ;-)

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar