Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

söndag, mars 21, 2010

Plugga utan CSN

Jag har ju dom senaste dagarna skrivit mycket om att vi vill flytta till större och bättre hus/lägenhet och att vi vill flytta från området vi bor i nu.

Jag skulle även i framtiden vilja börja plugga. Det hade varit skönt att ha en utbildning att antingen falla tillbaka på om jag och min man mot förmodan skulle gå isär. Det hade ju även varit skönt att få ett lite mer välbetalt jobb än jag har nu eller möjligen kunna använda mina studier för att kunna jobba hemifrån och driva ett eller flera egna företag. (Förresten någon som har koll på hur många handelsbolag man kan stå dom delägare i samtidigt?)

Drömmen hade ju varit att ha råd att köpa ett bra hus, plugga och slippa CSN, men för att detta skall kunna lyckas så måste vi dels våga satsa pengar i olika små "projekt" som vi håller på med och del hålla projekten vid liv så länge att vi kan tjäna en massor med pengar på dem.

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar