Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

måndag, september 07, 2009

Ett steg i rätt riktning

Som ett steg i hela "må bättre hela tiden" processen så började jag igår skriva lite. Dokumentet heter "Livet som jag vill ha det" och är egentligen bara ett dokument där jag kan skriva vad jag vill ha ut av livet och vad jag bör göra mig av med. Det är bland annat därifrån som min positiva lista med alla mål kommer ifrån. Jag har även beslutat mig för att lägga ner en del bekantskaper jag har med personer som bara tar min energi och inte ger något tillbaka. Alla relationer både de med sin kille/sambo/man och de med sina vänner är ju ett ständigt givande och tagande och jag orkar inte längre med personer som bara tar, tar och TAR lite till och sedan aldrig ger något tillbaka. Det är bara att gilla läget och sluta fundera över varför det inge fungerade. Jag har ingen "användning" för människor som bara tar min energi...
Låter kanske lite elakt, men det är trots allt jag som styr mitt liv och jag som bestämmer och jag har bestämt mig för att må bra. Livet är för kort för att man skall hinna umgås med människor man inte gillar egentligen.

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar