Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

torsdag, september 10, 2009

Scrapbooking

Jag höll för något år sedan på en del med Scrapbooking, men slutade då all inspiration försvann och dessutom har det inte funnits så mycket tid att hålla på med sånt efter att sonen föddes. Nu har jag fått lust att börja igen så jag gick igenom vad jag hade för saker. Shit vad mycket grejer det var kan jag lugnt säga. Hur som helst så ville jag ändå köpa lite nytt så jag gled in på ebay för för att se om jag hittade något som var bra. Det är mycket som är otroligt mycket billigare där än här i Sverige. När jag höll på med det senast så köpte jag av några i USA och jag gled därför först och främst in på deras sidor för att kolla om de fortfarande sålde någonting och om dom hade något bra. En av dom hade massor som var bra.

På ebay kan man nu antingen lägga bud, buy now eller make offer. Jag gillar make offer. Det gjorde jag på 2 av auktionerna som låg ute och säljaren godkände dem. Just nu har jag "sparat" $50. Vi får väl se om den 3 auktionen också blir godkänd. På den skulle jag i så fall "spara" $60. Dock tror jag tyvärr inte den blir godkänd. Vi får väl se hur det går.

Jag kommer antagligen köpa alldeles för mycket som vanligt. SUCK! Jaja, jag får väl lägga ut lite på tradera av det som jag inte använder/vill ha. Jaja...Nu skall jag sova så jag orkar med morgon dagen.

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar