Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

fredag, september 11, 2009

Tekniknörden ler av lycka

När jag varit och lämnat sonen på dagis idag såg jag två snubbar som stod och pratade 2 dörrar bortanför vår dörr. Dom tillhörde något byggföretag och jag vet om att dom håller på att installera nytt internet i vårt hus (fiber) :) Så jag frågade dom när dom trodde det skulle vara klart och hur snabbt det skulle bli. Dom var lite osäkra, men dom trodde det skulle vara klart i oktober i vårt hus och att det skulle bli 100Mbit/100Mbit Me like :) Så gott folk snart säger jag upp comhem för att gå över till Telia (tror jag det är som installerar hos oss) Jag hatar Telia, men vad gör man inte få att få snabbt internet :)

(Vi får passa på nu när vi kan få snabbt internet. Flyttar vi till hus kommer vi antagligen få snigelfart på internet) :(

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar