Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

lördag, september 05, 2009

Sommarkrysset

Jag måste säga att jag skäms lite. Jag vet ju att man inte skall ringa på skit program på tvn där man kan vinna pengar. Jag vet ju det! Men kunde inte låta bli. 211000kr- vinst skatt hade suttit rätt bra på mitt konto :) men jag vann inte. Jag får se det från den ljusa sidan. Jag har bidragit med 30kr till någon annans vinst och jag hoppas den personen blir glad annars var det ju rätt meningslöst. Kan inte säga att jag är så ledsen för att jag inte vann. Jag kommer få min förmögenhet på något annat sätt och jag antar att det inte var detta sätt som "universum" hade tänkt att jag skulle få den på ;) Hahahaha. Flummigt värre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar