Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

söndag, september 13, 2009

Helgen i ord

Sonen har varit allmänt grinig hela helgen. Vet inte vad det är som varit fel, men han håller väl på att få tänder eller något åt det hållet.

Idag skulle vi åka iväg på 3st husvisningar. Ett av husen ville vi väldigt gärna köpa (kan inte nu eftersom jag inte har jobb än), men skoj att kolla i alla fall. Det var egentligen bara två de tre husen som var intressanta på riktigt. Det huset som såg bäst ut på internet var helt värdlöst i verkligheten och det som såg lite sämre ut på internet var mycket mycket bättre i verkligheten. Det är lite synd att vi inte har pengar så vi kan köpa det, men men. Det låg ca 100m från min svärfar + familj så det hade varit lite väl nära kanske ;)

/Fru S

Jag har tidigare skrivit att jag skall på arbetsintervju på onsdag :) Jag vill ändra detta och säga att jag kommer få jobb på onsdag :) Tänka positivt det är nyckeln till framgång :D

1 kommentar: